close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיטה יהודית מעוצבת

מערכת שורשכ חשוון, תשעט29/10/2018

מהי מיטה יהודית ומה צריך לדעת לפני שקונים אחת

תגיות:
מיטה יהודית הינה מיטה רגילה ששונה מכל מיטה זוגית בכך שיש את האפשרות להפריד את המיטה לשתי מיטות נפרדות. המרחק אמור להיות בין 30 ל 40 סנטימטר לפחות. מיטה יהודית מעוצבת על פי ההלכה היהודית מיועדת בעיקר לציבור הדתי חרדי, גבר ואישה הנשואים זה לזה אינם רשאים לישון באותה מיטה בימי נידתה של האישה.אך כיום לא רק הציבור הדתי קונה מיטה יהודית מעוצבת אלא גם הקהל החילוני בגלל יתרונות הנוחות שלה.מיטות יהודיות יכולים להגיע עם ארגז כלים או ללא ארגז כלים.

יתרונות מיטה יהודית
1.אפשרות לקיים את ההלכה בין בני הזוג ולא להפרד משינה רגועה ואיכותית ביחד
2.בעת חיבור המיטה לא תבחינו שהמיטה ניתנת להפרדה ולכן יש יתרונות של הפרדת המיטה גם לצורך ניקיון שמתחת למיטה
3. תוכלו למצוא מיטות יהודיות זולות ולא להוציא סכומים גדולים על חדר השינה
4.עיצוב מודרני של מיטה יהודית שכל אחד מבני הזוג יכול לבחור את העיצוב שהוא אוהב

דגשים לפני קנייה מיטה יהודית
כשרוצים לרכוש מיטה יהודית, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לבדוק הוא הגודל שיש לנו בחדר ולהתאים אליו מיטה יהודית במידה מתאימה. לעיתים מיטה יהודית עלולה לחרוג מגודל של מיטה זוגית סטנדרטית לכן חשוב לקחת מרווח של מקום ולבחור את המיטה בגודל המתאים.כמו כן מיטה יהודית היא כמו כל רהיט אחר שקיים בבית ולכן חשוב לבחור עיצוב שתאהבו אותו ביחד בני הזוג ושיתאים לחלל של חדר השינה.

חשוב מאוד לקנות מיטה יהודית במקום עם וותק בתחום השינה,מקום שיעניק לכם 10 שנים אחראיות לפחות והכי חשוב מקום שיש עם מי לדבר,שיש אמא ואבא.

חשבו מראש אם כדאי לרכוש מיטה יהודית עם ארז כלים שיחסוך לכם ארון בחלל החדר דבר שעשוי להפוך את החדר ליותר גדול מבחינת מקום

ייצור מיטה יהודית
יש שתי דרכים עיקריות לייצור מיטה יהודית: ייצור מיטה זוגית רגילה וחיתוכה לאחר מכן באמצע, שכן צריך לקחת בחשבון לקחת בחשבון תוספת מידות אם נדרש, אופציה נוספת היא ייצור שתי יחידות נפרדות ותואמות של המיטה ואז חיבור שלהן לאחר מכן. ישנם עוד שיטות לייצור מגוונות ורבות לייצור מיטה יהודית,ברוב המקרים, שיטת הייצור שנקבעה אינה קשורה לרמת האיכות הסופית. הדבר החשוב הוא התהליך המקצועי של קביעת חומרי הגלם, התהליך שבו אתם קובעים את עיצוב המיטה, שמירה של מידות סטנדרטיות ויכולת ההתאמה האישית שמציע היצרן ללקוח. כאשר אתם רוצים לקנות מיטה יהודית, כדאי שתשימו דגש על העיצוב המתאים לכם, ובפורמט המתאים לכם ביותר מבין כל סוגי הדגמים הזמינים הקיימים בשוק.

לסיכום,
מיטה יהודית היא לא בהכרח רק לציבור הדתי אך כן חשוב להגיע מוכנים לחנות בקניית מיטה יהודית ולדעת לבחור את המיטה המתאימה ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה